preskoči na sadržaj

Osnovna škola Velika Pisanica

 > Naslovnica
Vijesti

Učenici u akciji "Sigurniji internet za djecu"

Autor: Ivan Piria, 7. 3. 2011.

Učenici naše škole su se u akciju uključili izradom multimedijskih radova (animacija, videozapisa, igara i slično) kojima svoje vršnjake upozoravaju na moguće opasnosti na internetu i daju im savjete kako ih izbjeći. Pri izradi tih sadržaja učenici su izvrsno primijenili sve što su naučili i na vrlo kreativan način stvorili nove obrazovne sadržaje.

Na natječaj su pristigla 184 rada na kojim je radilo 400 učenika, od kojih najmlađi ima 9, a najstariji 16 godina. Kroz rad ih je vodilo 27 učitelja i nastavnika iz 21 osnovne i 3 srednje škole.
Uredništvo je odlučilo posebno istaknuti 94 rada čiju su autori na najbolji način oblikovali savjete za vršnjake, primjerima pokazali kako se snaći u neugodnim i opasnim situacijama na internetu te pokazali izvrsno snalaženje pri korištenju računala.
Ovom prilikom pohvaljujem učenice Samantu Bučaj,Petru Tar,Maju Stankić i Meritu Dedaj čije su prezentacije izabrane u najuži izbor.

Radovi su podijeljeni na četiri stranice i posloženi prema obliku sadržaja. Neke sadržaje možete pogledati u sklopu tih stranica, a neke ćete morati najprije preuzeti na svoje računalo pa otvoriti pripadajućim programom.

Na stranici http://ucitelji.hr/ možete pogledati najbolje i ostale radove učenika osnovnih škola.

 








EU PROJEKTI

 

 

 

 
PROJEKT DRVOKOD

DRVOKOD-PISANICA

DRVOKOD PORTAL

 
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

 
Tražilica
 
DOKUMENTI ŠKOLE

 

 

 

 
KORISNI LINKOVI

 

 

 

 
ŠKOLSKI UDŽBENICI

 

 

 

 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 10. 2016.

Ukupno: 113688
Ovaj mjesec: 956
 
 > Naslovnica
CMS za škole logo
Osnovna škola Velika Pisanica / Hrvatskih mučenika 3, HR-43270 Velika Pisanica / www.os-velika-pisanica.skole.hr / ured@os-velika-pisanica.skole.hr
preskoči na navigaciju